"U hebt bij mij een onuitwisbare indruk achtergelaten"

A.S.G., oorschelpreconstructie

Contact

Contact met Dr. H.D. Vuyk en Dr. Callum Faris

Vuyk & Faris, Herenstraat, Bussum, Nederland

73a Herenstraat, 1406 PA Bussum, Nederland

Contact met Hadé Vuyk en Callum Faris

Voor vragen kunt u een e-mail sturen naar:
vuykmedicalcenter@gmail.com of bellen naar +316 24 25 83 83

Vuyk Medisch Centrum heeft een duidelijke klachtenprocedure.

Heeft u een klacht?

Vuyk Medisch Centrum heeft een duidelijke klachtenprocedure.

Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de zorgverlening van Vuyk Medisch Centrum. Gelukkig hebben een heldere procedure waarmee uw klacht in behandeling wordt genomen. Wij nemen een klacht uitermate serieus, omdat wij altijd willen blijven verbeteren.

Graag gaan we met u in gesprek over hetgeen waar u ontevreden over bent. Maar ook zonder gesprek kunt u een klacht bij ons kwijt. Vraag hiertoe het klachtenformulier aan bij één van onze medewerkers of via vuykmedicalcenter@gmail.com. We proberen uiterlijk binnen 4 weken deze klacht naar tevredenheid af te handelen. We werken volgens de gedragscode GOMA.

Indien u niet direct met Vuyk Medisch Centrum contact op wilt nemen voor het bespreken van uw klacht, dan kan dat via onze externe klachtencommissie.

Externe, onafhankelijke klachtenbehandeling

U kunt uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Een medewerker van het Klachtenloket probeert uw klacht met informatie en advies op te lossen en kan u in contact brengen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Die kan bemiddelen tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg gemakkelijk door te bellen naar telefoonnummer 070-310 53 92. Dat kan van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Of stuur een mail naar info@klachtenloket-zorg.nl

Voor meer informatie kunt u kijken op https://www.degeschillencommissiezorg.nl/klachtenloket-zorg

De Geschillencommissie

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Zorg Algemeen. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat u en wij ons aan de uitspraak moeten houden en niet in hoger beroep tegen de uitspraak kunnen gaan. Voor meer informatie hierover kijkt u op: www.degeschillencommissiezorg.nl